network

Neden Online Destek Hizmeti Almalıyım?

Hızlı yanıt ve sonuç için; Zamanın sizin en için ne kadar kıymetli olduğunu biliyoruz. Online Destek Hizmeti ile bugünün profesyonel dünyasında zaman kaybı yaşamadan telefon ya da bağlantı yolu ile uzman ekibimize ulaşıp, sorununuzu hemen çözün, sorularınıza hızlı yanıt alın.

İş sürekliliğiniz için; İş sürekliliğinizin aksaması demek, geçen her saniyede firmanızın ciddi maddi kayıplar yaşaması anlamına gelir. Betanet olarak sistemlerinizde meydana gelebilecek her türlü problemi konusunda uzman ekibimizle birlikte çözüme kavuşturarak, iş kaybınızı ortadan kaldırıp, zamanınızı en verimli şekilde kullanmaya devam edersiniz.

Daha düşük maliyet için; Yerinde destek hizmeti almak hem zaman kaybına hem de yüksek maliyete neden olur. Online Destek Hizmeti ile acil çözülmesi gereken sorunlarınızı bir telefon ya da uzaktan bağlantı ile çözüme kavuşturursunuz. Üstelik destek için ekstra bir ücret ödemenize gerek kalmaz.

Start, Go3, Bordroplus, Tiger3, TigerEnterprise, BordroPlus, Navigator ve Crm programlarınız için ücretsiz deneme destek paketi talep edebilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR

1. Online Destek Paketlerinin Avantajı Nedir?

Online Destek Hizmeti ile Türkiye’nin her yerinden çağrı merkezi ekibimize ulaşıp, sorununuzu bir telefon ya da uzak bağlantı ile hemen çözüp, sorularınıza hızlı yanıt alırsınız. Aynı zamanda yerinde destek hizmetine göre daha ekonomiktir.

2. Online Destek Paketleri Hangi Programları İçeriyor?

Logo yazılım ürünleri Start, Go3, Bordro Plus, Tiger 3, TigerEnterprise 3, Navigator, Crm için destek alabilirsiniz.

3. Online Destek Paketleri Hangi Hizmetleri İçeriyor?

Online Logo Destek Başlıkları;

Genel Logo Eğitimi,

Kağıt, E-Fatura ve rapor form ayarları,

Yılsonu devir işlemleri,

Logo kurulum ve sistem ayarları,

E-fatura, E-arşiv, E-irsaliye, E-Defter destek,

Rapor talepleri ve arayüz uyarlamaları

Data yedekleme,

Program güncelleme işlemleri vb.

4. Online Destek Paketlerinden Hangisini Almalıyım?

Kullanıcı sayınız, kullanılan modül detayı ve e-devlet mükellefi olmanız gibi kriterleri dikkate alarak yıllık destek ihtiyacınıza göre seçebilirsiniz. Paketiniz bittiğinde de tekrar yenileme yapabilirsiniz.

5. Online Destek Paketlerinde Kullanıcı Sınır Var Mı?

Paketlerde sadece süre sınırı vardır. Aldığınız paketten tüm kullanıcılarınız destek alabilir.

6. Online Destek Paketlerini Nasıl Satın Alabilirim?

Paketleri isterseniz web sitemizden satın al seçeneği ile alabilir, isterseniz +90 216 706 56 46 hattımızdan bize ulaşıp mail order veya banka ödemesi şeklinde satın alabilirsiniz.

7. Online Destek Paketi Alımı Sonrası Nasıl Destek Almaya Başlarım?

Paket ödemesini yaptıktan sonra sözleşme süreci tamamlanır ve size özel bir kullanıcı kodu ve şifresi tanımlanır. +90 216 706 56 46 hattımızdan kullanıcı kodu ve şifreniz ile çağrı merkezimize ulaşıp hizmet almaya başlayabilirsiniz.

8. Online Destek Paketlerinde Süre Sınırı Var Mıdır?

Paketlerde satın aldığınız paket dakikası kadar destek alabilirsiniz. Arama sayısında sınır yoktur. Paket geçerlilik süresi 1 senedir. Kullanılmayan dakikalar devir olmaz.

9. Online Destek Paketlerinde Dakika Düşümü Nasıl Yapılıyor?

Çağrı merkezimize ulaştığınız anda destek kaydınız açılır, telefon veya uzak bağlantı destek süresi tamamlandığında kaydınız kapanır. Her arama da minimum 10 dakika paketten düşülür. Destek kaydı tamamlandığında size destek bilgi maili gelir.

10. Online Destek Paket dakika kullanımı ile ilgili rapor alabilir miyim?

Her çağrı merkezi hizmeti için destek kaydı tutulur. Bu kayıtlarda aldığınız destek ile ilgili soru, çözüm ve görüşülen kişi bilgileri size mail olarak gelir. Ayrıca talep ettiğinizde toplu rapor olarak da iletilir.

ONLINE DESTEK PAKETLERİ

X